Kiemelt hírek Térség

Az Egyenlő Bánásmód Hatóság ügyfél-fogadása

Az Egyenlő Bánásmód Hatóság feladata az egyenlő bánásmód megsértése esetén tett panaszok kivizsgálása és az egyenlő bánásmód szempontjainak érvényesítése.

Az Egyenlő Bánásmód Hatóság:

* vizsgálatot folytat az egyenlő bánásmód megsértése esetén;
* segítséget nyújt és képviseli a jogaiban sértett személyeket más hatóság vagy a bíróság előtt;
* véleményezi az egyenlő bánásmódot érintő jogszabályok, jelentéseket, tervezeteket;
* jogalkotási javaslatot tesz az egyenlő bánásmód érvényre juttatása érdekében;
tájékoztatja a közvéleményt az egyenlő bánásmód érvényesülésével kapcsolatos helyzetről;
* együttműködik a társadalmi és érdek-képviseleti szervezetekkel, valamint az érintett állami szervekkel.

Forduljon az Egyenlő Bánásmód Hatóság Csongrád-Csanád megyei ügyfél-szolgálatához, ha érzése szerint valami miatt hátrányos megkülönböztetés éri!

 

A képen a következők lehetnek: , szöveg, amely így szól: „EGYENLO= Forduljon Csongrád-Csanád neme, életkora, bőrszíne vagy ügyfélszolgálatához, ha helyzete, egészségi állapota, szexuális irányultsága véleménye, politikai vagy anyanyelve, fogyatékossága, anyasága tulajdonsága apasága, Egyenlő Bánásmód Hatóság hátrányos megkülönböztetés éri! diszkriminációva megszüntetése. jogsértések Keresse egyenlőbánásmód-referens ügyfélfogadását: 06/30/275- 2520, eva.kiss@egyenlobanasmod.hu Senior Idősek Közösségi Szeged, Eszperantó 06/62/648 132 2020. augusztus 6-án, csütörtökön 9-13 óra között SINOSZ Csongrád-Csaná Szeged, augusztus augusztus Megyei Szervezete kapucsengő 06/70/377 5720 csütörtökön között csütörtökön ügyfélfogadás József 6900 Makó, Ferenc 2020. augusztus kedden 10-14 óra között Az egyenlő bánásmód mindenkit megillet!”

Vélemény, hozzászólás?