Kiemelt hírek Térség

Mobilizált kormányhivatali ügyintézés

A Csongrád Megyei Kormányhivatal kiemelt figyelmet fordít a szolgáltatások magas szintű biztosításra, arra hogy ügyfeleink egy helyen minél több ügyüket el tudják intézni.

Ennek keretében fontos célunk, hogy a kisebb lakosságszámú településeken élő ügyfeleink is helyben tudják a személyes okmányaikkal kapcsolatos ügyeiket elintézni, és ne kelljen beutazniuk a járásközpontok kormányablakaiba.

Hivatalunk márciustól ennek érdekében Mobilizált kormányablak ügyfélszolgálat (KAB Busz) által biztosítja a közigazgatási ügyek elintézését a kisebb lélekszámú településeken.

A kormányablak buszban a települési ügysegédek szolgáltatásai teljes körűen elérhetőek lesznek, ezen felül pedig további – eddig, valamennyi kormányablakban intézhető – ügyek is elintézhetőek lesznek helyben.

A Kormányablak Busz kitelepülésein az alábbi ügytípusokat intézhetik a lakosok:
1. Okmányügyek teljes körű ügyintézése (személyazonosító igazolvány, útlevél, vezetői engedély, NEK adatlap, mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa)
2. Lakcím változás bejelentése
3. Kérelmek benyújtása és teljes körű tájékoztatás nyújtása a Kormányhivatal hatásköreit érintő egyéb ügyekben (szociális, egészségbiztosítási, nyugdíj-biztosítási, családtámogatási ügyekben).

A kormányablak busz által tehát jelentős mértékben növeljük a helyben intézhető ügyek számát a kisebb települések esetében is!

A kormányablak busz szolgáltatásait időszakosan, visszatérő rendszerességgel tudják igénybe venni a kistelepüléseken az ügyfelek. Ennek Szentes- és Csongrád járási időpontjait az cikk alábbi táblázatban olvashatják:

Vélemény, hozzászólás?