Hírek Kiemelt hírek Szentes

Országos multimédiás verseny a református iskolában

A szentesi Kiss Bálint Református Általános Iskola május 6-án rendezte meg az Országos Református Bibliaismereti és Komplex Tanulmányi Verseny döntőjét. A rendezvény és az egész verseny a Református Tananyagfejlesztő Csoporttal együttműködve valósult meg.
A program elején Karikó-Tóth Tibor, a rendező iskola igazgatója üdvözölte a megjelenteket, örömét fejezte ki, hogy a járványhelyzetet követően ismét megszervezhették ezt a vetélkedő, ráadásul Református Pedagógiai Intézettel közösen.
Az intézet Tananyagfejlesztő Csoportjának projektvezetője, Farkas Judit is üdvözölte a versenyzőket, és felkészítőiket.
A megnyitón áhítatot és áldást mondott Fehér Csaba, a Református Nagytemplomi Gyülekezet lelkésze.
Képgaléria a megnyitóról és a versenyről:
Két online fordulót követően korcsoportonként a legjobb 10 csapat került a szentesi döntőbe. A feladatok mindegyike a VÍZ téma köré szerveződött. Bibliaismereti, zenei, természetismereti, magyar nyelvi – irodalmi, valamint matematikai feladványokat kellett megoldani a versenyzőknek.
Eredmények:
3-4. évfolyam:
1. Baár-Madas Református Gimnázium, Általános Iskola és Kollégium (Budapest) – Mesterhármas csapat
2. Kiss Bálint Református Általános Iskola (Szentes) – Aranyész csapat
3. Ecsedi Báthori István Református Általános Iskola és Gimnázium (Nagyecsed) – Jézus Kai csapat
5-6. évfolyam:
1.Kiss Bálint Református Általános Iskola (Szentes) – Vízi lányok csapat
2.Kiss Bálint Református Álalános Iskola (Szentes) – A zsenik csapat
3. Eötvös József Református Oktatási Központ (Heves) – Csikóhalak csapat
7-8. évfolyam:
1. Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola (Debrecen) – Kölcsey csapat
2. Kiss Bálint Református Általános Iskola (Szentes) – Lángelmék csapat
3. Kiss Bálint Református Általános Iskola (Szentes) – Villámbaglyok csapat
Képgaléria az eredményhirdetésről:
A verseny egyik feladataként a kisebbeknek egy vízzel kapcsolatos meséből, történetből vett jelenetet kellett szoborként megalkotni, lefotózni, majd beküldeni a szervezőknek. A nagyobbaknak pedig egy víz témájú művészeti alkotás „újraalkotása” volt a feladat, mégpedig úgy, hogy saját maguk legyenek szereplői a műnek.

Vélemény, hozzászólás?